Nowe identyfikatory dla reporterów portalu www.dobroni.pl

/ 31 komentarzy

Nowe identyfikatory dla reporterów współpracujacych z naszym portalem. Redakcja podjęła decyzję o zaopatrzeniu reporterów współpracujących z portalem www.dobroni.pl, w nowe identyfikatory. Na identyfikatorze jest zdjęcie, imię, nazwisko, pieczęć fundacji, hologram oraz na odwrocie podpis pani prezes fundacji. Wielokrotnie spotykaliśmy sie z kwestią konieczności 'załatwiania' wejścia do sektora prasowego i mamy nadzieję, że teraz ta sprawa zostanie ułatwiona. Identyfikatory będą przyznawane najaktywniejszym blogerom.

 


 

3.4
Oceń (11 głosów)

 

 

Nowe identyfikatory dla reporterów portalu www.dobroni.pl - opinie i komentarze

marekjgmarekjg
0

Czy Szanowna Redakcja przemyślała pewne zasady, które mają towarzyszyć Tym skąd inąd ładnym, ale nieco .... identyfikatorom?

Kto i na jakich zasadach ma te "identyfikatory" otrzymać?

Drugie, kto ma opisywac i co? Czy na zamówienie Redakcji?

Czy identyfikatory maja być zwracane do redakcji?

Czy Szanowna radekacja zamierza opracowac i wdrożyć regulami korzystania z tych identyfikatorów?

Na jakich zasadach Szanowna Redakcja ma zamiar akredytować swoich "Reporterów"?

Po co w takim układzie są wpisy na blogach i po co program uaktywniania rekonstruktorów na portalu?

W n i o s e k: Gratuluję pomysłu na poróżnienie rekostruktorów! Będą reporterzy i plebs!

(2010-03-24 00:00)
polszakpolszak
0
Interesuje mnie pojęcie "najaktywniejszych bloggerów" - jakie konkretnie kryterium musi spełniać blogger aby otrzymać taki identyfikator?
Nie ukrywam że lubię pstrykać na rekonstrukcjach i taka informacja jest dla mnie bardzo istotna :)
(2010-03-24 00:00)
grezik1grezik1
0

Marek, chyba sie troszke wkurzyl..

Ale poniekąd ma rację. Redakcja powinna opracować i wdrożyć ścisły Regulamin korzystania z tych identyfikatorow.

Pozdrawiam

(2010-03-24 00:00)
marekjgmarekjg
0
Jarek zwrócil mi uwagę na literówki. Przepraszam, juz mi przeszło... (2010-03-24 00:00)
WachmistrzKOPWachmistrzKOP
0
Zgadzam się, potrzebne są jasne, konkretne i przemyślane zasady przyznawania akredytacji Portalu, żeby nikt nie poczuł się urażony czy pominięty. Nie każdy jest też blogerem, ja np bolga nie prowadę, za to administruję stronę naszej Grupy na portalu. (2010-03-24 00:00)
marekjgmarekjg
0

Zwróćcie uwagę na to napisal Krzysiek (Pozdrawiam!) - Proszę!

Proponuję projekt przywieszki na razie schowac do zamrażarki:)

Pozdrawiam

(2010-03-24 00:00)
RedakcjaRedakcja
0
Identyfikatory powstały na wniosek osób wyjeżdzających na rekonstrukcje a potem pokazujacych zdjęcia na portalu. Lista nie jest długa, ale znacząca, bo obejmuje m.in. Łukasza Wojtczaka, Piotra Rusiniaka, Andrzeja Klimczuka czy Fudexa - osoby które wykonały dla portalu bezinteresownie setki zdjęć. Nie zmienia to faktu, że następni też będą chcieli posiadać takie identyfikatory - stąd paląca potrzeba stworzenia takowego regulaminu o jakim piszecie. Czekamy na propozycje. (2010-03-24 00:00)
marekjgmarekjg
0

Uzupełnienie:

Mysle, że wszyscy portalowicze umieszczający swoje fotki na portalu robia to bezinteresownie - opowiadają o swoich przeżyciach i obserwacjach. Wydawalo mi się, że o to właśnie tutaj chodzi!

Pozdrawiam wnioskodawców, ale... odpuście chłopaki. Jest to troszkę niesmaczne

(2010-03-24 00:00)
RedakcjaRedakcja
0
Redakcja podejmuje się patronatów medialnych i jest zobligowana do zamieszczenia informacji o imprezie, w tym materiałów post imprezowych. Nie zawsze jest tak, że uczestnicy portalu zamieszcza szybko informacje o imprezie, wtedy posiłkujemy się zdjęciami wysłanych przez nas fotografów, tak aby jak najszybciej poinformować o imprezie. W związku z tym, ze robią oni to bezinteresownie i za darmo, to staramy się, aby stworzyć im przynajmniej jak najlepsze warunki pracy, czyli możliwość wejścia do sektorów prasowych. Większość imprez posiada bowiem dużą bezwładność organizacyjną i tylko pokazanie legitymacji i powołanie się na wcześniejsze zgłoszenie pozwala na wejście. (2010-03-24 00:00)
marekjgmarekjg
0

Napiszcie ten Regulamin i proponuję mniej ...

Pozdrawiam

(2010-03-24 00:00)
WachmistrzKOPWachmistrzKOP
0

Ja osobiście nie neguję pomysłu jako całości. Przy dużych imprezach są sektory dla prasy, fajnie jakby miał tam wstęp ktoś z portalu, żeby zrobić dobrą relację. Jednak jasne zasady przyznawania tej akredytacji są poprostu potrzebne.

Jakie byłoby najlepsze rozwiązanie?

Chwilowo brak pomysłu, ale jakby cos przyszło mi do głowy napewno się podzielę.

(2010-03-24 00:00)
WrotyczWrotycz
0
Hy ! a mi się pomysł bardzo podoba, i z pewnością  ułatwi w wielu przypadkach działania reportero-blogerów :) 
(2010-03-24 00:00)
marekjgmarekjg
0

Odnośnie: "...(Redakcja) podejmuje się patronatów medialnych i jest zobligowana do zamieszczenia informacji o imprezie, w tym materiałów post imprezowych...", proponuje znaną w prawie cywilnym instytucję umowy o dzieło. Wtedy właśnie takie identyfikatory mają zastosowanie.

Wszyscy będą szczęśliwi, a wybór reporterów będzie należal wyłącznie do redakcji. Wystarczy umowa o dzieło i będzie super:)

Pozdrawiam 

(2010-03-24 00:00)
RedakcjaRedakcja
0
A do czego nam umowy o dzieło, skoro staramy sie tylko ułatwić działania wolontariuszom? (2010-03-24 00:00)
marekjgmarekjg
0

Bo wolontariuszy macie tutaj za free i to bez identyfikatorow:)

Pozdrawiam

(2010-03-24 00:00)
marekjgmarekjg
0

... dokładnie: 354 - blogerów. Brawo, nie popsujcie tego:)

(2010-03-24 00:00)
piechurpiechur
0
Kolego o co chodzi? Grupa ludzi, którzy robia ciekawe fotki poprosiła o pomoc przy dostawaniu się do sektorów prasowych, po to abyśmy mogli sycić swoje ego zajebistymi fotkami. Portal pierwszy publikuje fotki dzieki ludziom, którzy ruszaja bezinteresownie tyłek na impry i wtedy kiedy my zasuwamy w mundurach oni nas fotografują. Jeśli portal im pomaga to chwała redakcji! (2010-03-24 00:00)
marekjgmarekjg
0

O zasady, o nic więcej:)

Myślę, że najważniejsze są zasady. Proponuję skonczyć tą dyskusję. Każdy tutaj obecny ma prawo i możliwość wypowiadania się - ważne żeby nikogo nie obrażał:)

Moje zdanie przedstawiłem powyżej, a Redakcja zrobi to co uzna za stosowne:)

Tam gdzie bedę nikt ode mnie identyfikatorów rządał nie będzie. Też lubie pstrykać i zapewniam, ze przedstawię kolegom rzetelna relację, którą można zawsze skomentować.

Najbliższa impreza będzie w Truniu, to Mistrzostwa Polski modeli lotniczych - artykul w niedzielę wieczorem.

Pozdrawiam dyskutantów.

(2010-03-24 00:00)
marekjgmarekjg
0

upss. oczywiście nie "rządał", tylko żadał, szkoda, że nie  można skorygowac błędów swoich własnych

Przepraszam i pozdrawiam

(2010-03-24 00:00)
polszakpolszak
0
Osoby robiące fotografie z imprez to w dużej mierze pasjonaci i tu przede wszystkim chodzi o dobrą miejscówkę do cykania :)

A sam pomysł jest rewelacyjny bo komfort i możliwości robienia zdjęć z Bzury czy Modlina (kiedy to byłem w sektorze dla prasy) jest nieporównywalny do np przepychania się z trzeciego rzędu podczas rekonstrukcji na Grochowie...

Jeśli chodzi o regulamin/zasady uzyskania takiej legitymacji to w mojej ocenie pod uwagę powinny być brane poniższe kwestie:
- ilość portalowych punktów uzyskanych konkretnie za artykuły i zdjęcia
- jakość zamieszczanych fotografii (ocena redakcji)
- zobowiązanie użytkownika do umieszczenia na portalu zdjęć z określonych imprez w określonym czasie (tu może być problem egzekwowaniem)
(2010-03-24 00:00)
WrotyczWrotycz
0
polszak - nic dodać nic ująć :)
(2010-03-24 00:00)
WachmistrzKOPWachmistrzKOP
0

A może zrezygnować z identyfikatorów imiennych, a przypisać je do GRH? Każda Grupa mająca swoją zakładkę na portalu dostawała by 1 identyfikator z nazwą swojej grupy i decydowałaby, kto personalnie na tej czy innej imprezie korzysta z niego i jest zobligowany do podzielenia się efektem swoich prac?

Taki luźny pomysł.

(2010-03-24 00:00)
marekjgmarekjg
0

Hmm, a może po prostu wydrukować 394 takich identyfikatorów tyle co blogerów, albo 266 tyle co GRH na tym portalu.

Wszyscy dyskutanci też by się załapali. Co Ty na to Piotrek;)?

(2010-03-24 00:00)
RPRP
0

Mądre słowa Wachmistrzu KOP. To byłoby chyba najlepsze rozwiązanie, choć bez identyfikatora też da radę. Dla chcącego nic trudnego.  Posiadam taki skromny aparacik NIKONA  D-90, z oddali też robi ciekawe ujęcia.

 

(2010-03-24 00:00)
mausermauser
0
Kolega Marek chyba się mało orientuje w temacie organizacji widowisk. Jak na widowisku zabezpieczyć sektor fotograficzny na kilkuset reporterów????
(2010-03-25 00:00)
marekjgmarekjg
0

Jakub, przecież to była przewrotność i ironia z mojej strony:) Pozdrawiam

(2010-03-25 00:00)
WachmistrzKOPWachmistrzKOP
0
A z mojej nie. Wiele rekonstrukcji, a ile w niej Grup? Po kilka. Jeśli każda mogłaby delegować jednego "redaktora" od siebie z identyfikatorem nie imiennym a wystawionym na grupę, to tłoku by nie było. (2010-03-25 00:00)
toratoratoratoratoratora
0
Gratuluję  marekjg   doskonale poróżniłeś właśnie wiele osób.  Identyfikatory są potrzebne, pora skończyć na rekonstrukcjach z "partyzantką", Przemyśl wprowadził akredytacje - i słusznie ! bezmyślność, lans i brak myślenia królujące u wiele robiących zdjęcia na rekonstrukcjach wola o pomstę do nieba! Jakby mogli, weszliby do lufy armaty.... łażenie po polu rekonstrukcji, bezmyślne ładowanie się innemu fotografowi w kadr lub w sprzęt, idiotyczne komentarze do tych co chcą i maja pomysły na zdjęcia i je robią, to tylko niektóre z przywar "fotoreporterów", pstrykają jak leci, photoshop poprawi, a ze komuś innemu zepsuli ujęcie to im to wisi. Wiem, że wiele tegorocznych rekonstrukcji będzie opartych na akredytowaniu fotoreporterów i grupy rekonstrukcyjne nie będą w tym pominięte. Pozdrawiam Wasz toratoratora (2010-03-27 00:00)
toratoratoratoratoratora
0
Piechur ! masz 100% racji! Chociaż akurat w moim przypadku publikuję niewielką ilość zdjęć z kilku wzgledów ; nie wszystkie chcę pokazywać, część pokażę po opublikowaniu w prasie, cześć stanowi prywatny zbiór. Wpis marekjg  to jedynie jego spostrzeżenia i ma do nich prawo. Redakcja podjęła działania i słusznie.  (2010-03-27 00:00)
toratoratoratoratoratora
0
Zacznę od cytatu : "Najbliższa impreza będzie w Truniu, to Mistrzostwa Polski modeli lotniczych - artykul w niedzielę wieczorem.

Pozdrawiam dyskutantów.

  marekjg (2010-03-24)"     dzisiaj jest 30 marca 2010 a postu nie ma...

Gdzie rzetelność? gdzie dane słowo? reszta- reszta pozostanie milczeniem....

(2010-03-30 00:00)
IharIhar
0
Bardzo bym chcialem dostac taka akredytacje. Kilka razy juz tutaj w Moskwie potrzebowalem czegos takiego azeby trafic na ciekawe imprezy. Mam nadzieje, ze jak czlowiek ze Wschodu, ktory aktywnie bloguje, dostane takie ID (2010-07-10 00:00)

skomentuj ten artykuł