:-( Wygląda na to że masz Adblocka. Utrzymujemy się z reklam żeby móc dostarczyć Ci wiadomości z Twojego regionu za które nie musisz płacić, czy mógłbyś rozważyć jego wyłączenie?

Wykłady w Muzeum Wojska Polskiego od 18 marca 2012


Dodano: 2012-03-14 10:12:02

  • Redakcja 2012-03-14 10:12:02

    Muzeum Wojska Polskiego zaprasza na cykl otwartych wykładów weekendowych prowadzonych przez kustoszy Działu Zbiorów Głównych. Raz w miesiącu, począwszy od marca 2012 roku w salach wystawowych MWP będzie można uczestniczyć w zajęciach związanych z historią Wojska Polskiego. Wstęp wolny. 18 marca 2012 (niedziela) godz. 12.30, „Ta słynna grochówka…” – żywienie żołnierzy Wojska Polskiego w II RP” – I wonna Sobierajska15 kwietnia 2012 (niedziela) godz. 12.30, Znaki i broń nagrodowa Wojska Polskiego – Jarosław Pych13 maja 2012 (niedziela) godz. 12.30, Królestwo Polskie - czas cywilizacyjnego postępu – Roman Matuszewski17 czerwca 2012 (niedziela) godz. 12.30, Odbicie nastrojów i wydarzeń z lat 1914-1917 w biżuterii i znaczkach pamiątkowych – Izabella Prokopczuk- Runowska, Ewa Wartalska

    odpowiedz cytuj
Reklama


Reklama




 Reklama

25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez dobroni.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

Military Art Sp. z o.o. z siedzibą w Sochaczew 69-500, Warszawska 8

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"