:-( Wygląda na to że masz Adblocka. Utrzymujemy się z reklam żeby móc dostarczyć Ci wiadomości z Twojego regionu za które nie musisz płacić, czy mógłbyś rozważyć jego wyłączenie?

Model czołgu t-34

Dodano: 2011-05-06 20:40:59
: Czerwona

• Szmajda 2011-05-06 20:40:59

Czy moglibyście mi polecić jakiś dobry model czołgu t-34? Jestem początkującym modelarzem. Interesują mnie dość dokładne kopie tego czołgu. Słyszałem że dobrze jest zacząć od modeli czołgów? Podobno są dość proste na początek. Pozdrawiam!

odpowiedz cytuj
  • Jakub Chowaniec 2011-05-06 21:46:35

Witaj.Co do prostych modeli to polecam na początek samoloty:). Najważniejsze pytanie w jakiej skali??  Jak w 1/72 to dobry jest T-34/85 revella, T-34/76 m42 Italeri 1/72

odpowiedz cytuj
  • Szmajda 2011-05-07 12:42:36

W skalach też nie bardzo się orientuje... Od jakiej najlepiej zacząć? żeby później można było użyć modelu np do zbudowania makiety? Czy do modelu tego czołgu będę musiał dokupić jakieś farbki do pomalowania modelu?

odpowiedz cytuj
  • PePe924 2011-05-07 18:55:07

Tak będziesz musiał kupią farbki i pędzelki żeby go ładnie pomalować. Na początek polecam farbki akrylowe (można je wodą zetrzeć). Jeśli chodzi o skale to i w 1:72 i w 1:35 bez problemu zrobi się później makietę. Ja polecam 1:35.

odpowiedz cytuj
  • adamski 2011-06-21 15:49:54

Jeśli wybierzesz 172,to możesz wykorzystać też do gier.

odpowiedz cytuj
  • hubert1997 2011-06-21 18:19:41