:-( Wygląda na to że masz Adblocka. Utrzymujemy się z reklam żeby móc dostarczyć Ci wiadomości z Twojego regionu za które nie musisz płacić, czy mógłbyś rozważyć jego wyłączenie?

Brawo dla pilotów lądujących na Okęciu!


Dodano: 2011-11-01 15:40:08

  • Redakcja 2011-11-01 15:40:08

    Brawo dla pilotów lądujących na Okęciu!

    odpowiedz cytuj
  • Redakcja 2011-11-01 15:49:36

    http://www.youtube.com/watch?v=dkPkJyVW0-I

    odpowiedz cytuj
  • Redakcja 2011-11-01 15:53:30

    Wojsko sygnał o kłopotach boeinga otrzymało ok. godz. 13.40. Dwa F-16 wystartowały w ciągu 10 minut, a po kilku minutach nawiązały kontakt z samolotem PLL Lot. - Piloci po prostu sprawdzili, jak maszyna zachowuje się w powietrzu. Okazało się, że niestety podwozie nie wyszło i poinformowali o tym załogę, więc można było zacząć odpowiednie procedury. W tym przypadku sprawa była dość klarowna i czysta - powiedział PAP Kupracz. Samoloty wojskowe towarzyszyły boeingowi do momentu przyziemienia.

    odpowiedz cytuj
  • sagittarius 2011-11-01 16:59:14

    Brawo dla Pana Kapitana Wrony za lądowanie, dla Załogi Pokładowej za sprawną ewakuację, dla Lotniskowej Straży Pożarnej i pozostałych Służb.Zapiszecie się " Złotymi Zgłoskami" w historii Naszego Lotnictwa.

    odpowiedz cytuj
  • JaRost 2011-11-01 22:07:57

    No brawa się zasłużenie należą. mam jednak na dzieję, że wszyscy co przyłożyli się do tego sukcesu nie dadzą się zwariować zaproszeniami do TV, audiotele, reklam czy tańca z gwiazdami. Szacunek im się należy wielki, robienie z nich publicznych małpek jest nie na miejscu. 

    odpowiedz cytuj
  • jarek682 2011-11-02 00:52:45

    Majstersztyk...piloci pokazali klasę obsługa lotniska również i dobrze,bo 1 listopada znowu miałby inny wymiar w świadomości Polaków...brawa dla kapitana Wrony

    odpowiedz cytuj
  • Messer 2011-11-02 05:45:29

    Oglądałem w telewizji relację z tego awaryjnego lądowania i jestem pod wrażeniem profesjonalizmu załogi Boeninga 767. Eksperci, którzy wypowiadali się w tej kwestii mówili o wręcz "podręcznikowym" awaryjnym lądowaniu bez podwozia. Być może, ale piloci są odpowiedzialni za życie pasażerów i nawet wiele razy przećwiczony manewr lądowania awaryjnego na symulatorze nie oddaje wg mnie rzeczywistej sytuacji. Kpt. Wrona jest również pilotem szybowca, to z pewnością pomogło, gdyż ważne jest aby utrzymać samolot w takiej pozycji, aby dotknął pasa idealnie w punktach podparcia.

    odpowiedz cytuj
  • marekjg 2011-11-02 08:12:24

    Zdjęcia pokazały to zdarzenie jakby to były ćwiczenia... To, że tak to się odbyło to przede wszystkim zasługa całej Załogi. Słowa: gratulacje szacun itp, to dużo za mało.

    odpowiedz cytuj
  • jjg-jarek 2011-11-02 08:24:04

    Myślę ze to ze pięknie wylądowali to jedno drugie czy wszystko z listy zostało zrobione to drugie!!! Z oklaskami wstrzymajmy się jeszcze...Udalo sie im odblokować klapy czyli podczas manewrów z dużym przeciążeniem powinny kola wypasc same...Podobno gdy zdecydowali sie na to by trochę pobujać PAX-ami to Okęcie poinformowalo ich o konieczności lądowania teraz, lub za 15 minut gdy drugi raz polorza piane. na te 15 minut nie mieli juz paliwa w zbiornikach byl tylko 2,5 t. No i po co podrywali Łask F-16? Nie mogli poderwać Mińsk Maz.-Barczaca MiG 29? Te samoloty w sumie miały być po to by stwierdzić czy i jak wypadły koła miały zgodę na zbliżanie na 6000 m Proszę zobaczyć ze odbój na ogonie sie wysunoł...Bede wiedzial wiecej jak kumpel pójdzie i wróci z pracy to mi co wybełkoce...Pilot smiglowca Milera tez był wpierw bochaterem a potem oskarzonym - mógł lądować jak mu padl  / z jego winy / pierwszy silnik, a nie czekal az zamrozi drugi...Nie to bym miał pretensje ze mu się udało i żyje 241 osób ale byly juz w lotnictwie cywilnym przypadki ze wpierw gratulowano pilotowi a potem go zawieszano...Tak czy inaczej lądowanie prima...

    odpowiedz cytuj
  • Kaczor39 2011-11-02 10:28:41

    Na prawdę należy sie szacunek za umiejętności pilotów a co do tych F-16 to troche pokazówka moim zdaniem, jak powiedział Jarek mogły równie dobrze wystartować migi i także wykonały by swoje zadanie 

    odpowiedz cytuj
  • jjg-jarek 2011-11-02 10:31:44

    Załączam dwa filmy z lądowania jakie sa zrobione z zupełnie innej strony niż te w WOT i tvn. http://www.youtube.com/watch?v=IBgxakhZ8m4 http://www.youtube.com/watch?v=scUoqzG67-wI taka uwaga do gdyby straż tak się wybierała do Airbusa Lufthanzy w 1993 to zamiast dwu trupów było by ich 60-pare. Samolot lądował na krótszym pasie 11/29 w deszcz na połowie pasa...jak tylko przyziemni wieża kontroli wiedząc ze MUSI się rozbić skierowała wozy bojowe straży na wał ziemny zginęły 2 osoby pilot i pasażer tu akcja straży wyglądała amatorsko...ktos powinie za to beknoc tak jak za poleciały głowy za wywrotkę wozu bojowego latach 80-tych, ten samolot był pusty miał 1 -2 t paliwa ale robili to anemicznie, na ćwiczeniach lepiej im to wychodzi.

    odpowiedz cytuj
Reklama


Reklama




 Reklama

25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez dobroni.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

Military Art Sp. z o.o. z siedzibą w Sochaczew 69-500, Warszawska 8

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"