25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO.
Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies
Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie
zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych
w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez dobroni.pl, oraz
ZAUFANYCH PARTNERÓW.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Military Art Sp. z o.o. z siedzibą w Sochaczew 69-500, Warszawska 8
Cele przetwarzania danych
1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)
Podstawy prawne przetwarzania danych
1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty
ZAUFANI PARTNERZY,
agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.
Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w
"Polityce prywatności"
Brawo dla pilotów lądujących na Okęciu!
odpowiedz cytujhttp://www.youtube.com/watch?v=dkPkJyVW0-I
odpowiedz cytujWojsko sygnał o kłopotach boeinga otrzymało ok. godz. 13.40. Dwa F-16 wystartowały w ciągu 10 minut, a po kilku minutach nawiązały kontakt z samolotem PLL Lot. - Piloci po prostu sprawdzili, jak maszyna zachowuje się w powietrzu. Okazało się, że niestety podwozie nie wyszło i poinformowali o tym załogę, więc można było zacząć odpowiednie procedury. W tym przypadku sprawa była dość klarowna i czysta - powiedział PAP Kupracz. Samoloty wojskowe towarzyszyły boeingowi do momentu przyziemienia.
odpowiedz cytujBrawo dla Pana Kapitana Wrony za lądowanie, dla Załogi Pokładowej za sprawną ewakuację, dla Lotniskowej Straży Pożarnej i pozostałych Służb.Zapiszecie się " Złotymi Zgłoskami" w historii Naszego Lotnictwa.
odpowiedz cytujNo brawa się zasłużenie należą. mam jednak na dzieję, że wszyscy co przyłożyli się do tego sukcesu nie dadzą się zwariować zaproszeniami do TV, audiotele, reklam czy tańca z gwiazdami. Szacunek im się należy wielki, robienie z nich publicznych małpek jest nie na miejscu.
odpowiedz cytujMajstersztyk...piloci pokazali klasę obsługa lotniska również i dobrze,bo 1 listopada znowu miałby inny wymiar w świadomości Polaków...brawa dla kapitana Wrony
odpowiedz cytujOglądałem w telewizji relację z tego awaryjnego lądowania i jestem pod wrażeniem profesjonalizmu załogi Boeninga 767. Eksperci, którzy wypowiadali się w tej kwestii mówili o wręcz "podręcznikowym" awaryjnym lądowaniu bez podwozia. Być może, ale piloci są odpowiedzialni za życie pasażerów i nawet wiele razy przećwiczony manewr lądowania awaryjnego na symulatorze nie oddaje wg mnie rzeczywistej sytuacji. Kpt. Wrona jest również pilotem szybowca, to z pewnością pomogło, gdyż ważne jest aby utrzymać samolot w takiej pozycji, aby dotknął pasa idealnie w punktach podparcia.
odpowiedz cytujZdjęcia pokazały to zdarzenie jakby to były ćwiczenia... To, że tak to się odbyło to przede wszystkim zasługa całej Załogi. Słowa: gratulacje szacun itp, to dużo za mało.
odpowiedz cytujMyślę ze to ze pięknie wylądowali to jedno drugie czy wszystko z listy zostało zrobione to drugie!!! Z oklaskami wstrzymajmy się jeszcze...Udalo sie im odblokować klapy czyli podczas manewrów z dużym przeciążeniem powinny kola wypasc same...Podobno gdy zdecydowali sie na to by trochę pobujać PAX-ami to Okęcie poinformowalo ich o konieczności lądowania teraz, lub za 15 minut gdy drugi raz polorza piane. na te 15 minut nie mieli juz paliwa w zbiornikach byl tylko 2,5 t. No i po co podrywali Łask F-16? Nie mogli poderwać Mińsk Maz.-Barczaca MiG 29? Te samoloty w sumie miały być po to by stwierdzić czy i jak wypadły koła miały zgodę na zbliżanie na 6000 m Proszę zobaczyć ze odbój na ogonie sie wysunoł...Bede wiedzial wiecej jak kumpel pójdzie i wróci z pracy to mi co wybełkoce...Pilot smiglowca Milera tez był wpierw bochaterem a potem oskarzonym - mógł lądować jak mu padl / z jego winy / pierwszy silnik, a nie czekal az zamrozi drugi...Nie to bym miał pretensje ze mu się udało i żyje 241 osób ale byly juz w lotnictwie cywilnym przypadki ze wpierw gratulowano pilotowi a potem go zawieszano...Tak czy inaczej lądowanie prima...
odpowiedz cytujNa prawdę należy sie szacunek za umiejętności pilotów a co do tych F-16 to troche pokazówka moim zdaniem, jak powiedział Jarek mogły równie dobrze wystartować migi i także wykonały by swoje zadanie
odpowiedz cytujZałączam dwa filmy z lądowania jakie sa zrobione z zupełnie innej strony niż te w WOT i tvn. http://www.youtube.com/watch?v=IBgxakhZ8m4 http://www.youtube.com/watch?v=scUoqzG67-wI taka uwaga do gdyby straż tak się wybierała do Airbusa Lufthanzy w 1993 to zamiast dwu trupów było by ich 60-pare. Samolot lądował na krótszym pasie 11/29 w deszcz na połowie pasa...jak tylko przyziemni wieża kontroli wiedząc ze MUSI się rozbić skierowała wozy bojowe straży na wał ziemny zginęły 2 osoby pilot i pasażer tu akcja straży wyglądała amatorsko...ktos powinie za to beknoc tak jak za poleciały głowy za wywrotkę wozu bojowego latach 80-tych, ten samolot był pusty miał 1 -2 t paliwa ale robili to anemicznie, na ćwiczeniach lepiej im to wychodzi.
odpowiedz cytuj