:-( Wygląda na to że masz Adblocka. Utrzymujemy się z reklam żeby móc dostarczyć Ci wiadomości z Twojego regionu za które nie musisz płacić, czy mógłbyś rozważyć jego wyłączenie?
Imprezy historyczne, Rekonstrukcja bitwy Mławą zdjęcia - zdjęcie, fotografia
Anka Jasińska - blog 28/08/2011 22:27

Za nami IV Rekonstrukcja Bitwy pod Mławą.
W tym roku po raz pierwszy miałam okazję oglądać ją z perspektywy widza i jak się okazało, fotografowanie w takich okolicznościach nie jest moją najlepszą stroną ;) mimo to zapraszam do obejrzenia kilku zdjęć z tegorocznej inscenizacji.

Reklama

IV Rekonstrukcja bitwy pod Mławą - zdjęcia komentarze opinie

  • patryk wojciechowski 2011-09-04 00:00:00

    Naprawdę bardzo bober zdjęcia :) warto obejrzeć..

  • michał jakubowski 2011-08-30 00:00:00

    Anka! Na zdjęciach widać emocje - widać co chcesz uchwycić .jest ok. dla mnie spoko. PS. Pozdrawiam Gazeciarz - ten stary

  • Jacek "giwera" 2011-08-30 00:00:00

    Ksiądz z minimalnym zarostem na fotce 1 wygląda dziwnie. W Mławie ledwo go poznałem :)

  • Jacek "giwera" 2011-08-30 00:00:00

    No faktycznie na fotce 41 Darda ustrzelił swojego ale to dlatego że walił do nisko lecącego samolotu

  • Krzystof Garbuliński 2011-08-30 00:00:00

    Mistrzostwo Świata te zdjęcia!!!!!

  • Zbyszek R 2011-08-30 00:00:00

    No nieee, dlaczego nie ma opisów??? no trudno, ważne że zdjęcia są bardzo udane :)

  • Monika Szaciłowska 2011-08-29 00:00:00

    Ja to od zawsze wiedziałam, że Aneczka robi bardzo dobre zdjęcia ale niektóre serio, serio wymiatają na maxa :D! Anku, mam nadzieję, że jesteś zadowolona ze swoich zdjęć bo ja bardzo xD...

  • Anna Herman 2011-08-29 00:00:00

    Fajne foty :)

  • Sławomir Samojłowicz 2011-08-29 00:00:00

    A mnie najbardziej podoba się ujęcie nr 41 - pojedynek rewolwerowca.

  • Robert Karwan 2011-08-29 00:00:00

    Bardzo fajne .....szczególnie te "wybuchowe", tylko pogratulować.Pozdrawiam. ;)))

  • Przemysław Stępniewicz 2011-08-29 00:00:00

    Piękne zdjęcia naprawdę , nie masz co mówić ze kiepsko ci szło z fotami.Naszemu reporterowi niestety zepsuł się aparat zaraz po pierwszej fotce. tak więc relacji od nas nie będzie. A ciesze sie że mogę pooglądać tyle fotek, od tylu ludzi. pozdrawiam 5*

  • Patryk Kosiński 2011-08-29 00:00:00

    Mistrzostwo Anku.... Jestem pod wrażeniem! :)

Dodajesz jako: |
Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Chcesz coś sprzedać lub kupić, oferujesz usługi, szukasz pracownika lub pracy?

Dodaj swoje drobne ogłoszenie w naszym serwisie. Zapraszamy!

Dodaj ogłoszenie
Reklama
 Reklama

25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez dobroni.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

Military Art Sp. z o.o. z siedzibą w Sochaczew 69-500, Warszawska 8

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"